Plán na den..

17. října 2008 v 13:59 |  Diety

7:00
Lehká ranní rozcvička!
Odstartujte den protažením těla. Klidně zůstaňte v posteli a šlapejte jako na kole, nebo si před otevřeným oknem udělejte pár dřepů. Tak dostanete tělo do obrátek a probudíte spalování tuků, které je po ránu na lačno nejaktivnější. Když vypijete sklenici horké vody se lžící jablečného octa, podpoříte metabolismus.

8:00
Nejlepší doba na snídani!
Využijte příležitost k neškodnému hodování u plného talíře! V tuto dobu je látková výměna nejrychlejší z celého dne, takže kalorie, které načerpáte, budou okamžitě přeměněny v energii a nikoli tuk! Na ranní tabuli by určitě neměl chybět jogurt, celozrnné cereálie a ovoce. Přirozeně nastartují trávení a dodají energii na celý den.

10:00
Malá svačinka proti hladu
Je normální, že se během dopoledne ozve lehký pocit hladu. V té chvíli neváhejte a sáhněte po knäckebrotu s tvarohem, rajčaty a okurkou, jablku či kousku zeleniny, nebo se napijte podmáslí. Uhaste hlad hned v počátku, jinak budete kolem oběda už šílet po jakékoli po-travě a neubráníte se dietnímu prohřešku.

12:00
Lehký oběd
Přesně v pravé poledne žaludek produkuje nejvíce kyselin a přijatou potravu tak nejrychleji stráví. Naservírujte si libové drůbeží maso nebo rybu se zeleninou. Nejenže je to lehká strava, navíc vás díky vysokému obsahu proteinů zasytí na dlouho.

Po jídle se tělo většinou dostává do fáze nevýkonnosti a začínáte usínat nad prací. Co s tím? Projděte se chvíli na čerstvém vzduchu. Trávení se urychlí a budete se cítit plní energie. Případně si zkuste v kanceláři trochu zacvičit. Například ve stoje boxujte rukama před sebe a do stran. Tím uvol­níte svaly a pocítíte vlnu energie.

15:00
Čas na šálek čaje!
Odpoledne na vás možná padne únava. To bleskurychle spraví 2 až 3 šálky zeleného čaje. Zaručeně vás vzpruží, zároveň urychlí látkovou výměnu, podpoří trávení a pomohou spalovat tuk.

17:00
Dejte si do těla!
V tuto dobu v nás pulzuje nejvíc energie a svalstvo pracuje o 30 % lépe než dopoledne. Nejlepší doba vyrazit na hodinu aerobiku nebo do fitness centra. Tip pro ty, kteří jsou zrovna v zaměstnání: Alespoň chvíli běhejte na místě. Tělo spálí trochu kalorií a vyloučí škodliviny. Navíc se vám rozproudí krev a okysličený mozek bude pak aktivnější.

18:00 hodin
Poslední příležitost najíst se!
Čím pozdější večerní hodina, tím je trávení pomalejší. Proto se najezte nejpozději 4 hodiny před spaním. Najíst se můžete do sytosti bez obav, že se kalorie uloží. Nejvíc tělu prospěje zeleninový salát s proteiny jako vejce či maso. Po nich zaručeně neztloustnete.

20:00
Relaxace ve vaně
Dopřejte si příjemnou tečku v podobě solné lázně. V horké vodě rozpusťte cca 500 g soli (nejlépe mořské) a získáte roztok, který zbaví tělo přebytečné vody. Tím se vám vyrýsují křivky a navíc krásně vyhladí pokožka. Uvařte si k tomu šálek bylinkového čaje, třeba meduňky. Dobrý spánek je pro zdraví a linii základní podmínkou.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 marty321 marty321 | Web | 14. prosince 2008 v 18:47 | Reagovat

všichni co chcete zhubnout klikněte na web a začněte makat...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama