5.10.

5. října 2008 v 10:23 |  ►Jídelníčky◄
Snídaně:Emco ovesná kaše celkem =1126 KJ
Svačina:---
Oběd:50g vepřového masa a 50g kuřecího a rýže 150g celkem =1542KJ
Svačina:tatranke ta máá hodně KJ na kole jsem ujela 40 km
Večeře:kuřecí nudličky s nivou a rýží (bylo mi s toho blbě tak jsem to všechny vyzvracela
Tekutiny:Zelný čaj,kotuní mango
Pohyb:Tanec,40 km na kole
Thinspo:
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Leniška _:o)_ Leniška _:o)_ | Web | 5. října 2008 v 13:09 | Reagovat

Super jídelňák :o)

2 Kate Knightley-your SB Kate Knightley-your SB | Web | 5. října 2008 v 13:39 | Reagovat

jo,je moc pěknej!

3 Lyta Lyta | Web | 5. října 2008 v 17:38 | Reagovat

optimalni prijem pri diete a vysce 174 = cca 5000kj pri rozlozeni

snídane - 1000kj

svacina - 500kj

obed - 1600kj

svacina - 500kj

vecere - 1000kj

2. vecere - 400kj

Doporucuji energeticke tabulky s rozdelenim potravy podle druhu - http://www.istob.cz/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=19&Itemid=270

jinak rozlozeni stravy podle mnozstvi:

1. nejvice - zelenina, krome avokada, v podstate v jakemkoli mnozstvi bez omezeni - hodnota minimalni, obsazena vlaknina zasyti, neobsahuje tuk

2. mene - zdroje bilkovin, jsou dulezite, snizuji totiz pocit hladu - nizkotucne mlecne vyrobky (pozor na slozeni, hlavne u ovocnych jogurtu, napr. jogobela 0,1 ma vic nez jogobela light 1,1 a nezasyti - ma sice min tuku, ale take ma min bilkovin a je slazena cukrem), vyhni se ale platkovym syrum, napr. eidam ma 1200kj ve 100g, zatimco sunka kureci ma ve 100g cca 650kj a obsahuje vice bilkovin, doporucuji syr cottage nebo syrecky - ty maji malo kj a spoustu bilkovin. Bilkoviny jsou dulezite pro svaly a zastavuji pocity hladu a unavy. Krom mlecnych vyrobku jsou idealni soja, lusteniny, kureci maso bez kuze a hlavne, to nejvice, ryby.

3. v omezenem mnozstvi - ovoce (obsahuje hodne cukru), celozrnne pecivo, neslazene cerealie, musli, brambory, ryze, celozrnne testoviny, hovezi maso

4. velmi malo, "za odmenu" - hranolky v troube, veprove atd.

5. radeji se uplne vyhnout - vsechno co vzniklo neprirozenou upravou potravin, jak rikam ja - bramburky, susenky, dorty atd.

Pozor na skryte kalorie v piti a pozor - alkohol ma vysoke energeticke hodnoty.

Na chut na sladke nejlepe pomaha: coca cola light, hroznove vino, zmrzlina twister zeleny

Pokud te prepadne nezvladatelna chut na pecivo atd., znamena to, ze mas nedostatek sacharidu a je treba pridat na chlebu nebo ryzi atd.

Po par mesicich ti uz nebudou bramburky atd. ani chutnat, ale zdravou alternativou k nim je trocha slaneho popcornu.

Po dosazeni optimalni vahy - tj. BMI vaha/(vyska na druhou) je nad 18.5, jinak uz je to podvaha a ohrozujes si zdravi - postupne pridavej tydne 500kj, az dosahnes prijmu mezi 7000 - 10000kj pri kterem nebudes pribirat a to je tvuj optimalni prijem.

jinak zdrave hubnuti je 0.5-1.0kg tydne, cokoli vic je nezdrave, spise odvodneni a na ukor svalstva. Idealne to ber podle cm v pase - 1cm okolo pupiku je 1kg tuku.

Jako mam spoustu zkusenosti, taky jsem vselijak blbla, ale nakonec je tohle jedina metoda, ktera zdrave a trvale funguje. Zkousela jsem vselijaky 9kg za dva tydny picoviny, akorat jsem mela hlad a dalsi kila nabrala, ale touhle rozumnou metodou jsem zhubla z 62kg na 52kg a uz pres rok to drzim, i kdyz si obcas dam bramburky nebo tak - ono to tak jednou za mesic nevadi.

(aaaaaaaaaaaaaaa - http://www.mf.cz/scripts/detail.php?id=101899)

4 Merrisa Merrisa | Web | 5. října 2008 v 17:51 | Reagovat

Prima jidelak. :)

5 helpy helpy | Web | 5. října 2008 v 20:37 | Reagovat

Moc pěkný, až na to zvracení....

6 Holka Holka | 6. října 2008 v 7:48 | Reagovat

Jak tohle může být super jídelák???

Proberte se!!!!

Je to akorát hrůza, je toho málo, nezdravý a složení je hrozný

7 evča evča | Web | 7. října 2008 v 7:22 | Reagovat

nádherná fotečka jednou taky takové budeme ani se nenadějeme ted jenom musíme máknou a chvíli to vydržet a pak se budeme celý život pyšnit tím tělem=)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama