3.10.

3. října 2008 v 19:59 |  ►Jídelníčky◄
Ahojky...dnekska sem dávat jídelníšek nebudu je to hrůůza:(( Ale chtěla jsem se kolik bych za den měla sníst Kj nebo Kcal???Byla bych ráda kdyby mi to sbéčka nebo kdokoli jiný napsal do komnetíky protože já sama to nevím...Předem dííky:)) Jinak mě štve to že držím dietu nebo se spíše snažím napříjídat ale já vůbec nehubnu:((Ty kila jdu ještě nahorůů kdyt to není možnéé já cvičím a všechno možné a ono to prostě nejde:((Mám na se vztek že to nejde určitě dělám něco špatně nebo já nevím...:(( Už abych vypadala takhle:
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Kate Knightley-your SB Kate Knightley-your SB | Web | 3. října 2008 v 20:13 | Reagovat

ale víš co?!Já mám uplně stejnej problém s tou váhou ;/...

2 Any Any | Web | 3. října 2008 v 20:42 | Reagovat

Ahoj!!!Tak pokud jde o ty Kj a kcal:

doktoři a literatura nastavuji za spodni hranici příjmu něco okolo 4000-5000kj(ale já nevím no..)

Jinak mnohem důležitější je,jak vlastně ty kj sníš:

Vše je založeno na tom,že bys měla jíst:(pokud hubneš)

Bílkoviny: 1,3g na 1kg tvé hmotnosti

Sachry: 2-3g na 1kg

Tuky:0,30g na 1kg

Jinak se někde uvádí průměrné hodnoty ženy,která má 175cm,váží 63kg,trochu se hýbe a jí normálně- 40g bílkovin,170-200sachrů,tuků 40-až kolem 80

Ale! dívka s 150cm není jen o 25cm nižší než dívka s 175cm, ale  je na objem až 2x menší.

3 AllisonC AllisonC | Web | 3. října 2008 v 20:55 | Reagovat

Ahojka!

Nedalo mi to, a zavítala jsem k tobě :)

Upřímně, taky jsem mívala problémy s váhou. Jde jen o to, aby měla příjem potravy na den do

5000Kj, na Kcal se ani moc dívat nemusíš. Pij jen čaje (neslazené), minerálky (co nejlépe neochucené) anebo vodu. Absolutně vynechej sladké, slané, smažené věci a podobně. Když dostaneš

bezpodmínečně chuť na sladké, dej si třeba jabko anebo nějaké sladší ovoce. Nejez hlavně bílé

pečivo, chleba taky, ten nahraď třeba knacker-brotem, divila by se,s kolik takový obyč chleba má. :)

Obyčejné máslo nahraď margarínem (Perla apod.). Když dostaneš večer na něco chuť, dej si třeba rajče, okurku anebo něco podobného, tam se meze nekladou - je to zelenina. :) nemůžeš čekat,

že váha samo od sebe najednou poskočí, trvá to týden, dva... Přibližně se hubne kolem 1 kila za týden.

A bacha, častý omyl - tohle neni dieta, tohle je celková změna stravovacích návyků a životního stylu. :)

4 Týňulenka Týňulenka | Web | 4. října 2008 v 10:48 | Reagovat

Ahojky, měla by si sníst 4000 až 5000 kJ :))

5 helpy helpy | Web | 4. října 2008 v 12:17 | Reagovat

Děkuju za podporu.Musim to zvládnout!!!!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama